Apua on saatavilla.

Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakastukeemme, me autamme.

 

Asiakastuki

Asiakastuki on jokaisen asiakkaamme etuoikeus. 

Kummelin tekninen asiakastuki palvelee arkisin klo 9-17 puhelimitse numerossa 044 040 4446 ja sähköpostitse tuki@kummeli.fi. Vikailmoitukset myös iltaisin ja viikonloppuisin. Tukityöt, jotka eivät sisälly asiakassopimukseen tai tilatut työt toteutamme tuntilaskutuksella.

WebmailKirjaudu webmailiin tästä

Hosting palvelut (Tiedostojen siirrot, lomakkeet, statistiikka ja FTP-salasanat) – Ota yhteyttä
tuki@kummeligroup.fi

Verkkotunnus vaatii verkkotunnusvälittäjän

Ainoastaan välittäjä voi varata tai uusia verkkotunnuksia. Välittäjän vaihtoavainta tarvitaan, kun verkkotunnukselta puuttuu välittäjä. Verkkotunnuksen käyttäjän on tällöin pyydettävä avain Viestintävirastolta. Saatuaan avaimen verkkotunnuksen käyttäjä toimittaa sen valitsemalleen välittäjälle, joka liittää verkkotunnuksen hallintaansa. Kummeli Group on viestintäviraston valtuuttama välittäjä. Välittäjän vaihtoavaimen voit toimittaa meille osoitteeseen tuki@kummeli.fi.

Eli toimi näin:

  1. Tilaa välittäjän vaihtoavain Viestintäviraston asiakaspalvelusta lomakkeella
  2. https://www.viestintavirasto.fi/asioikanssamme/yhteydenotto/fi-verkkotunnukset/verkkotunnusvalittajanvaihtaminen/yhteydenottolomake.html
  3. Anna se välittäjällesi
  4. Pyydä, että välittäjäsi liittää verkkotunnuksesi hallintaansa.

Omien sivujen muokkaaminen

Kirjaudu: CMS
Kirjaudu: EasySite

Uusimpien Drupal-toimitusten päivittäminen tapahtuu suoraa sivustolla. Kirjoita oman domainosoitteesi perään /hallinta  ja kirjaudu sisään saamillasi tunnuksilla.

Sähköpostiasetusten muokkaaminen

Käytämme Postfix Admin -nimistä työkalua.

1) postmaster-käyttäjät, jotka muokkaavat verkkotunnuksen sähköpostitilejä: http://mail.kummeligroup.fi/hallinta

2) normaali käyttäjä, joka voi muokata automaattivastausta (lomavastaajaa), vaihtaa salasanan ja asettaa edelleenlähetyksen: http://mail.kummeligroup.fi/postilaatikko

Tunnus: oma sähköpostiosoite
Salasana: asiakkaalle toimitettu salasana

Asiakassopimusehdot

Vaikka julkaisujärjestelmiemme toimituksiin sisältyy lähes aina käyttökoulutus, henkilöstön vaihtuessa ja järjestelmien lisätoimitusten yhteydessä on usein paikallaan uusintakoulutus. Kysy lisää!